Ce-i vei spune când te va întreba ce ai avut cu copiii Lui homosexuali? - NonConformista

Ce-i vei spune când te va întreba ce ai avut cu copiii Lui homosexuali?


Duminică am fost la Mănăstirea Dervent. De obicei, când oamenii se îndreaptă către astfel de lăcașuri, o fac în speranța de a se împăca cu El, de a-și regăsi pacea sufletească, smotocită de zbuciumul cotidian.
Până la un punct, totul a fost așa cum mi-am dorit, așa cum am sperat. Cu cât înaintam  pe domeniul mănăstirii, cu atât simțeam că încep să se ușureze umerii sufletului meu.
După vreo două ore de trăit ca în sânul lui Avraam (așa se spune când trăiești o stare mulțumitoare față de ceva), a trebuit „să vină bursucul să arunce bomba, ca să-mi taie mie trompa”, la fel ca în schița cu Toma Caragiu, odihească-l Cel de Sus în pace. citește

Casa Domnului, Catchy, copii, dezbinare, homosexuali, interes, judecata, mânăstire, povara, preot, Rita Drumeș, venituri, 

Sigur O Sa Iti Placa

0 comentarii

Scrie un comentariu!





script

non