Iubite, inima mea... - NonConformista

Iubite, inima mea...



Iubite, inima mea...

by Rita Drumeş



Inima mea… o mare aflată permanent

în furtună, izbindu-se de stâncile dure                   

ale vieţii, trăieşte mereu în balans şi

niciodată nu-i pot impune reguli mature.



Inima mea… corabie aflată-n derivă,

purtată de valurile aprige ale firii,

tresaltă nebuneşte de fiecare dată

când simte mirosul crud al iubirii.



Inima mea… o fereastră deschisă

spre orizont, la poala blândă a norilor,                  

împarte frânturi de trăiri, în ritm de

staccato, îngânată de glasul suav al florilor.



Inima mea… filă în cartea universului,

pătată cu valuri de lacrimi amare,

păstrează în ea amintiri dureroase

şi are mereu un semn de întrebare.



Inima mea… răscruce de vânturi

în care se împletesc atât de bine

vântul iubirii cu cel al dezmagirii

nu poate trăi, iubite, fără tine.



Rita Drumeş

Constanţa - 18 mai 2013




Sigur O Sa Iti Placa

0 comentarii

Scrie un comentariu!





script

non