Răstimpuri de Mihail Ciupercescu - NonConformista

Răstimpuri de Mihail Ciupercescu

Am peregrinat si am tot peregrinat si iata ca peregrinarea mi-a fost recompensata cu descoperirea unui poet drag, de care aflasem, dar caruia nu-i intrasem inca in "casa", Mihail Ciupercescu.




 Răstimpuri

mă rânduiește timpu-n anotimpuri
în răstimp îmi pune noian de ani în salbe
o istorie ajuns-am și mă citesc pe gânduri
un calendar de vise cu multe pagini albe

îmi clipesc natura-n cădere de cometă
trecând prin straturi cu densități amorfe
și ard în iluzoriu purtând mister ștafetă
prin galaxia vieții pe care-o sap în strofe

sunt fiul unei clipe ninse pe pământ
m-aștern risipitor pe-un strat al existenței
mă topesc încet cu sufletul arzând
picurându-mă-n oceanul altor noi esențe

voi zace în uitare prin amintiri de file
prăfuite-n rafturi de oglinzi neșterse
timpul să mă spele de așteptări umile
ce le las în urmă aduse vieții jertfe


Sigur O Sa Iti Placa

0 comentarii

Scrie un comentariu!





script

non