"Eu - Tarzan, Tu - Jane" - NonConformista

"Eu - Tarzan, Tu - Jane"





Am găsit pe Facebook o notiţă pe care era scris: "MĂ DERANJEAZĂ TERIBIL MENTALITATEA EU-TARZAN, TU-JANE" şi m-a amuzat teribil ideea că unii pot să creadă că o banală replică de film, ca cea de mai sus, poate fi transformată într-un concept, căci "mentalitate" în contextul de mai sus asta se doreşte a fi.
Şi nu am înţeles de ce anume te-ar deranja o asemenea afirmaţie, dacă te limitezi strict la cel care o lansează şi în contextul în care o lansează, căci ţin minte scena în care Tarzan prin afirmaţia cu pricina nu caută în mod special să delimiteze mentalităţile dintre sexe cât să-şi clarifice care sunt diferenţele fiziologice dintre acestea.
Dincolo de faza că scena este spumoasă ea conţine o doză de dramatism, deoarece Tarzan o cunoaşte pe Jane la un pas de a ajunge zoofil.
Poate că fraza de mai sus nu mi-ar fi atras atenţia, dacă Jumătatea mea în vara aceasta nu mi-ar fi spus de mai multe ori Jane, deşi mă cheamă Rita, dorind să evidenţieze astfel faptul că dintre noi doi eu sunt cu un dram în plus mai cizelată faţă de el.
Pe mine ambele situaţii mă amuză căci trebuie să recunosc că fiecare în parte are doza sa de umor, desigur pentru cei care ştiu să aprecieze umorul fin.


by Rita DRUMEŞ


Sigur O Sa Iti Placa

0 comentarii

Scrie un comentariu!





script

non