Parfumul care face dragoste cu pielea ta - NonConformista

Parfumul care face dragoste cu pielea ta

În prezent piața românească de produse cosmetice pentru întreținere abundă în oferte care promit femeilor nu doar că le vor curăța tenul și le vor aduce mai multă suplețe , ci chiar li-l vor ilumina. Ba chiar îl vor întineri cu ceva ani... În fața unor astfel de reclame, unei femei îi este din ce în ce mai greu să decidă ce este bun cu adevărat. Să decidă cât este marketing și cât se pot obține rezultate cu adevărat viabile. Cu atât mai mult cu cât nici costul achiziționării unei banale creme de întreținere nu-i chiar doi lei. Firește că el se amortizează în timp și la fel de firește că așa cum avem nevoie zilnic de apă și săpun, la fel avem nevoie de o cremă de față și un parfum. Revenind la marketing, datorită unui astfel de asalt mediatic la regină, a se înțelege la femeie, aceasta ajunge să cumpere de cele mai multe ori produsul cu reclama cea mai agresivă. Și nu puține sunt cazurile în care se simte frustrată, realizând că o mare parte din prețul plătit pentru produs se datorează, așa cum am spus, reclamei agresive. De aceea, am fost încântată să descopăr de curând produsele celor de la DZINTARS, aduse în România de SOBEAUTY. Sloganul lor neoficial am putea spune că este: surprinde-te, descoperindu-ne sau, cu alte cuvinte, caută-ne și vei fi surprinsă. 


Pentru cei care nu știu, DZINTARS este cel mai mare producător de produse de parfumerie și cosmetice bio din Europa de Nord. Compania este una cu tradiție,  înființată în 1849, în Letonia. Faptul că au propriile laboratoare de parfumerie, cosmetică și machiaj, că fiecare produs în parte este controlat și testat sub supravegherea unor specialiști în dermatologie, oftamologie, toxicologie, pentru a se putea măsura parametrii fiziologici ai pielii, m-a determinat să-mi aleg o cremă hidratantă pentru noapte, din gama Real Dream; un ser de întreținere pentru zona ochilor, din aceiași gamă, Real Dream, și un parfum din gama Opera Classic.

Am fost plăcut surprinsă să văd felul în care sunt ambalate produsele, dar și mai mult am fost plăcut surprinsă să constat textura fină, mătăsoasă, a cremei de regenerare pentru noapte, Real Dream. Cât despre miros, este unul cald, blând, aducându-ți aminte că trebuie să te simți bine în pielea ta, având de partea ta o aliată ca ea. O astfel de aliată care estompează aspectul ridurilor, întinde pielea și stimulează procesele de regenerare ale tenului, nu poate decât să te redea pe tine ție însuți. Și dacă luăm în calcul că antioxidanții naturali conținuți în algele marine, trifoiul roșu și semințele de morcov pe care le conține încetinesc procesul de îmbătrânire a pielii, nu îți rămâne decât să strigi plină de satisfacție: Evrika! Ceea ce eu am și făcut, în clipa în care mi-am administrat-o cu mare nerăbdare seara. Componentele active Padinami, Ederline S și Acidul Hialuronic, care se regăsesc de asemeni în compoziția acestei creme, hidratează cu adevărat pielea, fapt pe care l-am constatat chiar după o primă aplicare și confirmat după o a treia. 


Serul pentru ochi nu avea cum să mă dezamăgească, cu atât mai mult cu cât l-am ales din aceiași gamă, Real Dream. Cu o textură cremoasă, ce intră ușor în piele, cu un miros fin, plăcut, serul Real Dream m-a făcut să-mi dau seama cât sunt de norocoasă că l-am descoperit.


În ce privește parfumul Opera Classic, recunosc că am avut mari emoții, deoarece un parfum îl achiziționezi online doar dacă deja ai făcut cunoștință cu el și știi dacă îi place să facă dragoste cu pielea ta, lăsând în urmă un miros care să incite imaginația celor care-l aspiră. Ei bine, mi-am spus că fiind un parfum clasic, în a cărui compoziție intră ca note de vârf: neroli, portocale, coacăze roșii și sfârșește cu note de ambră, paciuli, abanos, după ce a emanat un timp mirosul de magnolie și gardenie, nu poate să-i displacă pielii mele. Și așa a și fost. A fost dragoste la prima atingere. Pentru cei care doresc să trăiască o experiență ca a mea sau și mai frumoasă, vă pun la dispoziție adresa magazinului online al celor de la SOBEAUTY, de unde firește puteți achiziționa și altfel de produse precum șampoane, creme pentru picioare, creme anticelulitice... Nu ezitați să intrați pe SOBEAUTY și nu ezitați să lansați o comandă, căci mereu au surprize pentru cei care le calcă pragul magazinului!







Și tu poți scrie pe NonConformista! 
Trimite-ne un text încă nepublicat, cu diacritice, pe: only4foryou1@gmail.com !

Sigur O Sa Iti Placa

0 comentarii

Scrie un comentariu!





script

non