Te-am cautat - NonConformista

Te-am cautat



Te-am cautat
by, Rita Drumes

Te-am cautat in noptii tarzii,
Prin asternuturi reci de pat
Si mi-am ingropat fata
In perna ta, cand ai plecat.

Mi-am amagit dorinta si amarul,
Adulmecand mirosul imprimat
Pe locul in care m-ai iubit
Si sufletul ca prizonier mi-ai luat.


Te-am cautat prin parcuri,
Pe alei de vremi uitate,
Si inima mi-a tresaltat,
Vazand o silueta-n noapte.

Crunta dezamagire am avut,                                                                                    
Cand am vazut ca am gresit.
Cel care in  graba a trecut -
Era un biet indragostit.

Te-am cautat acolo unde
Mi-ai dat intaiul tau sarut
Si mi-ai jurat credinta,
Nu viata de-mprumut.

Nimic nu s-a schimbat!
Doar marea era trista,
Vazand ca-mi plang iubirea
cu fata ingropata in batista.

Te-am cautat in mine
Unde frigul guverneaza,
Peste vaste intinderi,                                                                                           
de cand iarna vegeteaza.

Te-am gasit acolo, stapan
peste inima mea bolnava,
Te invelisei cu sufletul meu,
Oferindu-i ca leac otrava.


Rita Drumes
Constanta - 25 aprilie 2013

Sigur O Sa Iti Placa

0 comentarii

Scrie un comentariu!





script

non