Cucerește-mă, dar nu mă schimba - NonConformista

Cucerește-mă, dar nu mă schimba




Cea mai mare parte dintre femei își doresc un bărbat care să le iubească în acel fel protector, dar și lejer totodată, dându-le senzația că dacă li se întâmplă ceva, el este acolo pentru a le ajuta să depășească acel obstacol. Au nevoie de un bărbat care să știe că cenzura se numără printre cele mai distrugătoare sentimente, pentru că acolo unde apare ea- dispare spontaneitatea, vivacitatea, sinceritatea. Pentru că ele sunt mult prea serioase, luând de multe ori totul în tragic, au nevoie de un bărbat care să aibă umorul la purtător; să râdă împreună cu ele de stângăciile lor, dar nu să le umilească. Nu au nevoie de un bărbat care să le judece de la înălțimea orgoliului său masculin, ci de un camarad de sex opus care să le facă să înțeleagă de ce femeile dramatizează, iar bărbații bagatelizează. 


Au nevoie să fie apreciate pentru ceea ce au și nu schimbate pentru a putea fi ulterior prețuite. Nu-și doresc să devină marionete, ci doar să fie dorite, cucerite și în final iubite. Dacă bărbații ar înțelege asta, viața multor cupluri ar fi cu mult mai ușoară. Și desigur, dacă femeile ar înțelege că sexul este esențial pentru bărbat într-o relație, dar nu cel mai esențial; că la fel cum ele au nevoie să fie înțelese și bărbatul vrea să fie din când în când ascultat, chiar dacă nu așteaptă rezolvare la problemele sale... 

      Dacă ar înțelege că principiul “ce ție nu-ți place, altuia nu face” se aplică și în relația de cuplu... Da, așa este, cum femeilor nu le place să fie cenzurate, controlate, își doresc să aibă dreptul de a face alegeri, la fel se întâmplă și cu bărbații. Pentru că până la urmă oricât ar fi de diferiți unii de ceilalți, din punct de vedere genetic, cu toții sunt oameni și vor să fie tratați omenește, să fie respectați, apreciați, doriți, cuceriți, dar nu schimbați, transformați în personaje care nu au nimic în comun cu simțirea lor. 

    Da, dacă și unii și ceilalți ar înțelege că în relația de cuplu a cuceri nu înseamnă a asedia, ci a dobândi prin acceptare, atunci viața lor nu ar deveni doar ușoară, ci ar căpăta culoare. 

      Așadar... cucerește-mă, dar nu mă schimba!

Rita Drumeș


Sigur O Sa Iti Placa

3 comentarii

  1. Foarte real . Imi doresc sa citeasca cat mai multi barbati aceasta postare . :)

    Weekend minunat, Rita !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe Facebook a fost citită și apreciată și de bărbați. Vă mulțumesc! Bucurii depline, Adina Speranța!

      Ștergere
  2. Asadar...

    Nu te-am cucerit..,
    Dar m-ai schimbat !
    Sau , poate am gresit ?
    Atunci , e minunat !

    RăspundețiȘtergere

Scrie un comentariu!





script

non