Oglinda lui Gandhy - NonConformista

Oglinda lui Gandhy

Se spune că cineva l-ar fi întrebat pe Gandhi care sunt factorii care distrug fiinţa umană, iar el ar fi răspuns că “politica fără principii, plăcerea fără angajament, bogăţia fără muncă, înţelepciunea fără caracter, afacerile fără de morală, ştiinţa fără umanitate şi rugăciunea fără caritate.” Și ar fi continuat, spunând că „viaţa m-a învăţat că lumea este amabilă, daca eu sunt amabil; persoanele sunt triste, daca eu sunt trist; toţi mă iubesc, dacă şi eu îi iubesc; toţi sunt răi, dacă eu îi urăsc; există feţe zâmbitoare, dacă eu le zâmbesc; există fețe amărâte, dacă eu sunt amărât; lumea este fericită, daca eu sunt fericit; lumea se supără, dacă eu mă supăr; există persoane recunoscătoare, dacă eu sunt recunoscător. Viaţa este ca o oglindă. Dacă zâmbesc, oglinda îmi întoarce zâmbetul.
    Atitudinea pe care o am în faţa vieţii este aceeaşi pe care viaţa o va lua faţă de mine. Cine vrea să fie iubit, să iubească! Unicul motiv să fii fericit este pentru că tu hotărăşti să fii fericit.”


Sigur O Sa Iti Placa

0 comentarii

Scrie un comentariu!





script

non