2020 - NonConformista

2020


Habar nu am ce îmi rezervă 2020 și chiar de aș afla acum, ca printr-o minune, tot nu cred că ar fi posibil să intervin, să modific rezultatele majore ale deciziilor pe care am să le iau. Datorită unui algoritm bine împământenit de mii de ani sunt sigură că am să beneficiez de zile însorite, în care mă voi pleca în fața vieții pentru a-i mulțumi de tot ceea ce îmi va oferi, dar și de zile întunecate în care va fi nevoie să mă întorc către mine pentru a găsi resurse interioare în vederea depășirii unor astfel de zile.
Se spune că nu există coincidențe, că nimic nu este la voia întâmplării, că totul este orchestrat de divinitate.
Așadar, dacă așa stau lucrurile cu adevărat(și tind să cred că așa stau), se pare că tot ce pot face pentru a avea parte de cât mai multe zile însorite în 2020 este să mă rog și să sper că rugăciunea îmi va fi auzită.






Deci, mă rog și sper ca 2020 să îmi ofere cât mai multe zile însorite și puterea de a trece cu bine peste cele întunecate!
Mă rog și sper nu doar pentru mine, ci pentru întreaga Creație divină.
Să avem parte de cât mai multe zile însorite!
Să-L avem mereu aproape, dar mai ales în zilele întunecate!

cu iubire,
Rita Drumeș

Și tu poți scrie pe NonConformista! 
Trimite-ne un text încă nepublicat, cu diacritice, pe: only4foryou1@gmail.com !

Sigur O Sa Iti Placa

0 comentarii

Scrie un comentariu!





script

non